Update - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Sabrina Heide - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Sabrina Heide - WaarBenJij.nu

Update

Door: sabrinaheide

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

26 April 2012 | Nieuw Zeeland, Winton

Hallo allemaal,
Hier weer even een update vanaf deze kant. Het gaat hier allemaal nog steeds goed...Het insemineren van de koeien is afgelopen nu hopen dat ze drachtig zijn. Het kuilen is ook bijna achter de rug dus het wordt weer rustiger. Wel heb ik nu 2 schuren vol kalfjes om te voeren maar ook dit gaat ook allemaal goed komen :)Mijn project met de kalveren loop ook gesmeerd ze worden zwaar en groot dus dat is helemaal goed volgende week nog een keer wegen en dan weten we welk systeem het beste werkt. Nog 2 weekjes te gaan en dan gaan we rond trekken in onze eigen auto waar we net een weekje eigenaar van zijn. Dan gaan we 3 weekjes rond trekken en kom ik al weer terug naar het zonnige Nederland. Groetjes Sabrina

• 26 April 2012 - 21:42

Reinier Selles:

Hallo, Ik hoop toch wel dat je een echte peugeot partner hebt aangeschafd. Mocht je er tijd voor hebben de nieuwe nieuwsbrief van de ki staat ook weer op de site vermeld.

Goede vakantie als het zover is.

Groet,

Selles

• 29 April 2012 - 13:07

Nicole:

Hey Sab!

Leuk om te horen dat je het nog steeds goed naar je zin hebt! Al een knappe, leuke Nieuw Zeelandse boer aan de haak geslage ;) Of kom je terug naar het (nog steeds) koude Nederland?!
    Heel veel plezier op je rondreis, geniet ervan! Groetjes Nicole