De Reis - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Sabrina Heide - WaarBenJij.nu De Reis - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Sabrina Heide - WaarBenJij.nu

De Reis

Door: sabrinaheide

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

17 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Winton

Hallo Allemaal,
Na een reis van 36 uur aangekomen op het vliegveld in Invergargill...In het vliegtuig al iemand tegen gekomen die toevallig onze stage boer kende en zelf ook een boerderij heeft...dus dat was wel toevallig. We zijn opgehaald door Gea (de vrouw van de boer) en zijn naar ons huisje gereden. In dit huisje wonen al 4 jongeren die ook voor deze boer werken. Het huisje was wel even wennen het is er niet zo schoon en tocht zo hier en daar. Maar na 3 dagen zijn we er al wel een beetje aan gewent. We hebben onze eigen douche en keuken dus dat is mooi meegenomen. Onze werkzaamheden tot op dit moment zijn de kalveren voeren, kalfjes uit het land halen, koeien droog zetten en een beetje met de quat heen en weer scheuren :P Dus we vermaken ons best.
Verder nog niet zo veel te vertellen maar ik zal jullie op de hoogte houden.
Groetjes!!