At the farm - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Sabrina Heide - WaarBenJij.nu At the farm - Reisverslag uit Winton, Nieuw Zeeland van Sabrina Heide - WaarBenJij.nu

At the farm

Door: sabrinaheide

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

26 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Winton

Heey allemaal,
Weer even een update vanaf deze kant...het gaat hier allemaal goed :) Wat het weer betreft, het kan 4 seizoenen in 1 dag zijn. Het ene moment hagelt het of schijnt de zon, en het andere moment komt de regen met bakken uit de lucht. We hebben onze kop al een paar keer goed verbrand. Verder is het links rijden hier even wennen maar gaat nu al helemaal goed :).Mijn opdracht voor school gaat ook goed mijn kalfjes groeien goed en zien er goed uit. De kalverdrink automaat is op gang en werkt prima.De omgeving is ook erg mooi al zijn we nog niet veel van het bedrijf af geweest. We hebben nog geen internet in ons huisje dus we moeten nog even profiteren van het internet van onze stage boer. Ook het warme water is soms even niet beschikbaar in ons huisje en de kachel doet het nog niet. Maar als het goed is gaat het allemaal regeld worden. Zodra ik weer een keer internet heb plaats ik snel weer een update van het leven hier.
Groetjes...

  • 10 April 2012 - 22:08

    Reinier:

    Allo Sabrina,

    Leuk ff wat over je te lezen ik heb je toch maar eens opgezocht zodat ik de ongeruste klanten hier wat beter op de hoogte kan houden over hoe het je daar vergaat. Ik snap dat je niet zo vaak over internet beschikt maar kun je ook foto's plaatsen, ben erg benieuwd hoe't er daar uut ziet! Ik heb me direct ook maar ff aangemeld voor alle reisverslagen dan blijf ik automatisch op de hoogte. Ik hoop dat je nog een toffe tijd hebt en geniet er vooral van ! p.s. ik mail je binnenkort nog ff over wat datums mocht je nog weer thuiskomen.

    Vriendelijke groet,
    Reinier

  • 23 April 2012 - 19:59

    Fam Haasjes:

    Via Reinier hebben we gehoord hoe we jou kunnen volgen op Waar benjij
    Wij behoorden tot een van de ongeruste klanten.

    Leuk om te horen hoe het daar met je gaat.
    Nog een mooie tijd toegewenst.

    vriendelijke groet
    Fam. Haasjes.

  • 26 April 2012 - 07:57

    Sabrina:

    Hallo Fam. Haasjes
    Wat leuk dat jullie mij ook volgen. Haha ongerust hoeven jullie niet te zijn hoor het gaat hier allemaal goed. En het insemineren houd ik hier ook nog bij..dus het komt helemaal goed.
    Groetjes Sabrina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Winton

Nieuw zeeland

Afstudeer stage

Recente Reisverslagen:

26 April 2012

Update

26 Maart 2012

At the farm

17 Maart 2012

De Reis

10 Februari 2012

Nieuw zeeland
Sabrina

Ik ben Sabrina van der Heide hou van reizen, en wil jullie via deze weg op de hoogte houden van mijn komende reizen.

Actief sinds 22 Jan. 2012
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 8287

Voorgaande reizen:

25 September 2012 - 29 November 2012

Australië

12 Maart 2012 - 29 Mei 2012

Nieuw zeeland

Landen bezocht: