Nieuw zeeland - Reisverslag uit Grafhorst, Nederland van Sabrina Heide - WaarBenJij.nu Nieuw zeeland - Reisverslag uit Grafhorst, Nederland van Sabrina Heide - WaarBenJij.nu

Door: sabrinaheide

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

10 Februari 2012 | Nederland, Grafhorst

Beste allemaal,
Na op stage te zijn geweest in Canada, Denemarken en Ethiopië zal de reis nu naar Nieuw zeeland gaan. Om daar mijn afstudeer stage van het HBO te lopen. Na het regelen van een nieuw paspoort, internationaal rijbewijs, visum, credit card, stage adres en niet te vergeten de vliegticket is het bijna zo ver om die kant op te gaan. Ik zal 12 maart van Amsterdam - Hongkong, Hongkong- Auckland, Auckland - Christchurch, Christchurch -Invercargill Arpt vliegen om daar op 14 maart aan te komen. De bedoeling is om daar op een groot melkveehouderij bedrijf stage te lopen. Maar tegen die tijd zal ik zeker weer een reisverslag plaatsen om jullie op de hoogte te houden.

• 10 Februari 2012 - 21:33

Janette:

Hey Sabrina,

Wat leuk, mijn zwager en schoonzus(+ kids) wonen in nieuw zeeland. Zij wonen in Hamilton. Moet een erg mooi land zijn!!!