Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sabrina Heide - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sabrina Heide - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Sabrina van der Heide

Blijf op de hoogte en volg Sabrina

20 Oktober 2012 | Australië, Melbourne

Onze reis is nu toch echt begonnen...vorige week nog gewerkt en het weekend naar een vee veiling geweest in de hoop nog wat knappe cowboys tegen te komen maar helaas :P Ook nog even naar een show geweest met een grote kermis en daarbij een koeien keuring, paardenshow, hondenshow en nog veel meer dus voor ieder wat wils. Vrijdag zijn we vertrokken met de bus van uit Strathmerton naar Shepperton daar over gestapt in een andere bus naar Seymore om vandaar uit verder te reizen met de trein naar Melbourne. In Melbourne met de taxi naar het camper verhuur bedrijf gereden waar we ons camper busje opgehaald hebben en ohw wat is ie mooi!! een gezellig knus busje...Vandaag zijn we Melbourne in geweest en hebben we een sightseeing tour gehad door Melbourne, wat een drukke stad en wat een mensen. Je kan het zo gek niet bedenken of het loopt er rond. Het is ook super mooi weer hier vandaag 25 graden. Morgen is het plan om even naar een plaatsje aan de kust te gaan en daarna naar Canberra te rijden ( wat de hoofdstad van Australië blijkt te zijn, wisten wij veel....)En daarna door naar Sydney maar tegen die tijd komt er wel weer een update van deze kant...
Groetjes vanuit het zonnige Australië.